8 Kasım 2014 Cumartesi

Az köpüklü anne kahvesi



Anne..büyüyorum ! :) 1 aylığım ..


Ve anne de seninle büyüyor birtanem..seninle öğreniyor, seviniyor, senin gözlerinde kendimi buluyorum. Ayete-l kürsi okuduğunda Necla babannen, nasıl da dinledin annem tek ses çıkarmadan. İsminin edebini haiz olasın evladım.

Sen bir kış bebeğisin ve benim acemi anneliğime denk geldin kuzucuğum :) Seni üşümeyesin diye büyüklerimizle giydirelim derken meğer 5 katlı koca bir lahana gibi sarmışız..kim bilir, belki konuşabilseydin kızardın bize. Oğlan çocuğu sevmez diyorlar sıcağı. Sen çok mızırık bi çocuk değilsin, he, Allah var ben de emzirme dakikalarımı dahi saatten takip ediyorum annecim, uyku ve oyun saatlerini de. Şimdi aktivite zamanııı dediğimde herkes bana gülüyor: şuncacık bebenin aktivitesi n'ola ki diye. Hem aktivite de neymiş öyle! Sürekli emzirecekmişim seni. Doyma gibi bir lüksün yok yani kuzucum. Belki kussaydın tatmin olabilirlerdi ama o da olmayınca ısrarlar oldu.


Annecim, ilk ayların zor geçiyor..seni eksik bırakabileceğim her detayın suçluluğunu üstlen-diril-meye öyle meyyalim ki. Sürekli sütümün yetip yetmediği, yarayıp yaramadığı konusunda evhamlarla sarılıyorum. Büyüyorsun be kuzum, hem sokaklarda ne kadar kötü koşullarda yaşayan bebekleri gördükçe iddialı bir şekilde annelik müessesesini sorumluluk ve suçluluk duygularıyla köpürttüğümüzü ve içinde kendimizi gereksiz yere boğduğumuzu farkediyorum. Nasip olur da müstakbel kardeşin olursa, inşallah ona daha az bir köpüklü annelik sunacağım bebeğim.


Her şey senin için..salla el alemi, suçlamaları, iğnelemeleri

Ben seninle sadece mutlu olabilmek istiyorum annesinin bir tanesi..

Mercik ana


:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder